Στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Θεατρικής Αγωγής με τους μαθητές/τριες της Β΄ τάξης προσπαθήσαμε να "ερμηνεύσουμε" το εικαστικό έργο του Γ. Ιακωβίδη "Παιδική Συναυλία". Η παρατήρηση εικαστικών έργων τέχνης συντελεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων οπτικού εγγραμματισμού και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών/τριών, αλλά και στην καλλιέργεια της αισθητικής μας.
👉Τι έχει να μας πει το μωρό;
👉Γιατί φοράει "κόκκινο" φόρεμα;
👉Τι μουσικά όργανα κρατούν τα παιδιά;
👉Τι θα γινόταν, αν έλειπε η γιαγιά από το έργο;
και άλλες πολλές ερωτήσεις!!!
Στη συνέχει αυτοσχεδιάσαμε και αναπαραστήσαμε το εικαστικό έργο αναλαμβάνοντας ρόλους!!!