Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα


Όπως κάθε δραστηριότητα καλλιτεχνικής και αισθητικής φύσεως, έτσι και το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής συμβάλλει στη διαμόρφωση της σφαιρικής και ολοκληρωμένης παιδικής προσωπικότητας και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων. Το μάθημα της θεατρικής αγωγής λειτουργεί ευεργετικά σε πολλαπλά επίπεδα. Σε πνευματικό- νοητικό επίπεδο (Λόγος) επιτυγχάνεται η ενεργοποίηση της φαντασίας δια της διαλογικής και μυθοπλαστικής διαδικασίας. Το θέατρο ως συλλογική δραστηριότητα, καλλιεργεί το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα, ενισχύει την κοινωνικοποίηση του παιδιού, την ψυχολογική του ανάταση, ενώ τονώνει την εμπιστοσύνη, τόσο στον εαυτό όσο και στον συμπαίκτη. Ταυτοχρόνως, οξύνει την αντιληπτική και κριτική του ικανότητα, την αντίδραση στα εξωτερικά ερεθίσματα και την επακόλουθη εσωτερική, ψυχονοητική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της θεατρικής αγωγής και με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Παρτσιλίβα Μαρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ1, Γ2, και Δ΄ τάξης ευαισθητοποιήθηκαν μέσα από τεχνικές της δραματικής τέχνης σχετικά με τα δικαιώματα των προσφύγων.

Επίσης, με αφορμή το παραμύθι του "Εγωιστή Γίγαντα", τα παιδιά της Α΄ και της Β΄ Τάξης, μέσα από τεχνικές της Δραματικής Τέχνης, όπως παγωμένες εικόνες, αυτοσχεδιασμούς και διάδρομο συνείδησης, γνώρισαν τις έννοιες της αλληλεγγύης και της προσφοράς.